avatar Ten blog rowerowy prowadzi forti z miasteczka Kraków. Mam przejechane 10485.87 kilometrów w tym 97.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy forti.bikestats.pl
Podjazdy:376 m
Kalorie: 2051 kcal

Runda 128 - Niedziela przed TDP

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 0

Słońce dzisiaj dało mocno po garach. Trzy podjazdy zaliczone, i tylko z pierwszego jestem zadowolony. Pierwszy raz Stradą tam wyjeżdżałem (ul. Jana Pawła II w Michałowicach), i prędkością tylko na krótkim odcinku zszedłem poniżej 20 km/h. Tak non stop równo 20-20,5 km/h. Co więcej na szczycie nie czułem, że mam ochotę zejść z roweru i się położyć obok :) Później tradycyjnie Giebułtów i Kleszczów. Ten pierwszy pod koniec już nieco mnie pokonał, a na górze zalały mnie siódme poty od Słońca... Kleszczów równo w granicach 12 km/h (a bywało już szybciej).

Dobrze, że nie wybierałem się w dłuższą trasę... nie mogę zrozumieć jak w ubiegłym roku na MTB dałem radę w taką pogodę objechać trasę prawie 300 km.