avatar Ten blog rowerowy prowadzi forti z miasteczka Kraków. Mam przejechane 10485.87 kilometrów w tym 97.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy forti.bikestats.pl
Kalorie: 1955 kcal

Runda 118 - Kolejny niedzielny

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 0

Z rana pogoda nie napawała optymizmem na przejażdżkę. Jeszcze w piątek miałem plan pojechania sobie dzisiaj do Zakopanego, ale wczorajszy deszcz spowodował, że nie było na to szans... Przynajmniej tak mi się wydawało.

Przed południem zaczęło się wypogadzać i temperatura była całkiem znośna, więc długo się nie zastanawiałem i zebrałem się na kolejną, niedzielną przejażdżkę. Trasa podobna do tej z poprzedniego tygodnia, tym razem jednak odpuściłem sobie jazdę do Sanki, tylko przez to, że drogi dojazdowe są tam strasznie fatalne - a wielka szkoda, że od strony Aleksandrowic, czy Krzeszowic nie ma dobrego dojazdu.
Standardowo przejechałem dwa podjazdy treningowe (Giebułtów i Kleszczów). W Giebułtowie pod koniec jeszcze nie byłem dobrze rozkręcony i trochę brakowało, ale w Kleszczowie dzisiaj udał mi się fajnie wyjeżdżać. Jednak podczas podjazdów nie mogę patrzyć przed siebie, jak patrzę w dół jakoś jazda lżej mi idzie. Pod Kleszczów na całym podjeździe utrzymałem równe tempo i prędkość w granicach 14 km/h, może nie za wiele - ale czuję, że mogę wyjechać tam szybciej jak tylko nadejdzie odpowiedni czas.

Teraz pozostaje tydzień kręcenia do pracy. Może wreszcie się zmuszę i wstanę rano na przejażdżkę :D

Jak pogoda dopisze w przyszłą niedzielę to jadę zwiedzać Gliczarów :D