avatar Ten blog rowerowy prowadzi forti z miasteczka Kraków. Mam przejechane 10485.87 kilometrów w tym 97.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy forti.bikestats.pl
Kalorie: 2274 kcal

Runda 113 - Niedzielna przejażdżka

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 0

Chyba odnalazłem swoją treningową trasę z 4 podjazdami... Mapka poniżej. Dodatkowo znalazłem fajną stronkę do tworzenia tras. Dla mnie lepsza niż bikemap... od razu tworzy profil trasy i wyszukuje podjazdy i je oznacza... podaje też średnie nachylenie na podjazdach - chociaż przy tych obliczeniach mam trochę wątpliwości.
Generalnie dzisiaj jeździło mi się dobrze, chociaż z początku miałem trochę problemów na podjazdach - przede wszystkim w Giebułtowie, później już się rozkręciłem i już było nieźle. Na niedzielne wypady trasa jak znalazł... ciekawe czy uda mi się ją jeszcze szybciej przejechać za tydzień.
Zauważyłem, że już odważniej zjeżdżam. Zdecydowanie szybciej i pewniej, może jeszcze momentami trochę się blokuję, ale coraz więcej mam pewności podczas zjazdu. Szkoda, że nie było powera na podjazdach, ale może po prostu taki dzień, że nie szło tak jakbym chciał.