avatar Ten blog rowerowy prowadzi forti z miasteczka Kraków. Mam przejechane 10485.87 kilometrów w tym 97.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy forti.bikestats.pl

Runda 77 - Na nowym

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj wreszcie pojechałem w trasę na nowym rowerze :D Na początku jeszcze wyczuwałem go, bo jednak jest lżejszy o niemal połowę w porównaniu do mtb. Na początku starałem się jechać spokojnie, ale jak zwykle nie na długo. Tym bardziej, że prędkości wykręcałem lepsze niż na mtb, zwłaszcza na podjazdach. Specjalnie pojechałem trasą, którą znam, żeby sprawdzić jaka jest różnica i jak dam sobie radę. Poza może dwoma podjazdami, nie powiem ;] Pozytywnie się zaskoczyłem.
Po dojechaniu do Skały miałem wykręconą średnią niemal równo 30 km/h - na mtb nie do pomyślenia, a na szosie czuję, że jeszcze jak pojeżdżę trochę to może być znacznie lepiej.

Niestety nie byłem specjalnie przygotowany do dłuższej jazdy i wracając do Krakowa starałem się dotrzeć pod blok jak najszybciej ponieważ szybko uciekały ze mnie siły - a głód narastał. Najgorsze, że cały czas jechałem pod wiatr ;/ Do Ojcowa pod wiatr, do Krakowa pod wiatr i po Krakowie pod wiatr :D