avatar Ten blog rowerowy prowadzi forti z miasteczka Kraków. Mam przejechane 10485.87 kilometrów w tym 97.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy forti.bikestats.pl
Rower:KTM "One"

Jezioro Tarnobrzeskie i Ocice

Środa, 22 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj odwiedziłem znajomych w Tarnobrzegu. Najpierw spotkaliśmy się nad Jeziorem w Tarnobrzegu - powstałe w miejscu dawnej kopalni siarki. Woda czyściutka, dość chłodna. Jak tylko wprowadzą kilka ulepszeń to będzie bardzo przyjemne miejsce :)
Później zawitaliśmy na Ocice i tam posiedzieliśmy 2 godziny. Później szybki wypad na czerwony plac (coś al'a stare miasto ;]). Po 19 musiałem się zmywać, żeby nie jechać w zupełnych ciemnościach - tym bardziej, że miałem ciemne okulary. Końcówkę znowu zdarzyło mi się jechać już w niezłych ciemnościach - oczywiście dzięki okularom :) Ale nie odważyłem się ich ściągać, żeby nie złapać jakiegoś robaka w oko ;)