avatar Ten blog rowerowy prowadzi forti z miasteczka Kraków. Mam przejechane 10485.87 kilometrów w tym 97.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy forti.bikestats.pl
Rower:KTM "One"

Szybka sobota

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 21.07.2012 | Komentarze 0

Prognozy pogody na dzisiaj nie nastrajały pozytywnie dlatego też postanowiłem odpuścić sobie wczesne wstawanie i wyspałem się :D

Popołudniu jednak nie wytrzymałem i pojechałem :D Dałem sobie 3 godziny czasu na jazdę... i tuż po 16 byłem w trasie. Najpierw objechałem sobie Nową Hutę - pusto na drogach i cisza w około. Dalej przez most Wandy przejechałem na Rybitwy, gdzie było dość mokro od deszczu. Jakoś tak przyjemnie mi się jechało, wiatru prawie zero, ok 20 stopni ciepła no i dużo sił w nogach ;D Udawało mi się trzymać dobre tempo więc stwierdziłem, że trzeba ustanowić nowy rekord średniej prędkości ;] Z Rybitw żwawym tempem dojechałem pod Galerię Kazimierz, a stamtąd prosto bulwarami i nową DDR wzdłuż Księcia Józefa do Kolnej. Stamtąd wróciłem trasą Tyniecką pod most Dębnicki - wiatr na powrocie dawał już mocno w kość, ale nie odpuszczałem a nogi mi w tym bardzo pomagały.

Dalej przejechałem przez Kościuszki i Kasztelańską dojechałem do Błoni. Nimi szybko przejechałem się wzdłuż al. Focha i 3 maja skręcając w Piastowską. Dalej już nigdzie nie skręcając dojechałem aż do Różyckiego i wzdłuż mojej nowej trasy do i z pracy dotarłem przez Żabiniec do 29 listopada. Ostatnie 2 kilometry pokonałem bardzo szybko, oby tylko zmieścić się w dwóch godzinach. Szkoda tylko, że równocześnie nie wybijał licznik 60 km. Pod samym blokiem licznik wybił za to równo 2 godziny :D

W samej końcówce jednak nogi już coraz mocniej dawały o sobie znać, mięśnie miały już nieco dość :D
Cieszę się, bo kolano dzisiaj się nie odezwało, a w kość dałem sobie równo...

Jutro postaram się powalczyć z wypadem do Wisły ;] W sumie mam zaplanowaną trasę na ok. 180 km.